03-06-2013

Jakub Krzywak

To było największe wydarzenie muzyczne ostatnich miesięcy. Od tygodni Warszawa przygotowywała się do wizyty jednej z największych światowych gwiazd pop – Beyoncé. Występy Fatboy Slima oraz The Offspring były nie mniejszymi atrakcjami. W tym roku po raz pierwszy festiwal odbył się na Stadionie Narodowym, co podkreśliło jego rangę, a organizatorzy postarali się, żeby uczestnicy nie nudzili się w żadnym momencie imprezy.

I tu właśnie rozpoczyna się nasz udział. Jednym z atrakcji miasteczka festiwalowego, które znalazło swoje miejsce u podnóża stadionu oraz na jego promenadzie, był namiot marki Sennheiser. Zorganizowaliśmy trzy stoiska muzyczne, gdzie za pomocą iPada i przenośnej sali prób JamHub, oraz oczywiście mikrofonów i słuchawek Sennheiser, można było pośpiewać do swoich ulubionych utworów, także z przyjaciółmi. Na jednym stoisku podłączyliśmy dodatkowo instrumenty: perkusję elektroniczną, gitary i bas. Ten punkt był prawdopodobnie największą atrakcją naszego namiotu. Przez cały dzień, zarówno w sobotę, jak i niedzielę, kręcili się u nas muzycy albo po prostu amatorzy dobrej zabawy i grali, śpiewali, śpiewali i grali. O to chodziło!

Dla spokojniejszych miłośników muzyki też coś mieliśmy. Punkt odsłuchowy modeli audiofilskich był podobnie oblegany. Audiofile testowali nasze słynne słuchawki HD 800 i HD 700, „kanałówki” IE 800 oraz całkowitą nowość: wzmacniacz słuchawkowy Sennheiser HDVD 800. Sami nie mogliśmy się oderwać od tej uczty dźwiękowej!

W gablotach piętrzyły się nasze najnowsze słuchawki, podzielone według kategorii. I tak:

Wśród produktów Premium znalazły się słynne już Sennheiser Momentum (brązowe i czarne), kultowe Sennheisery HD 600, HD 650 i HD 598, a także dokanałowe modele IE 800, CX 985 oraz MM 80i.

Wśród modeli konsumenckich znalazły się: Sennheiser HD 558 i 518, HD 229 czarne i białe, a także składane PX 100 i 200 w wersjach z pilotami do iPhone’a.

W gablocie z urządzeniami komunikacyjnymi stała seria naszych nowych modeli uniwersalnych, z połączeniem do smartfonów dowolnych marek, a także zestawy do gier, w tym multiplatformowy U 320.

Następnie stała gablota „sportowa”, w której umieściliśmy serię słuchawek wodoodpornych Sennheiser, opracowanych wspólne z firmą adidas.

Ostatnia gablota nazywała się Pro. Oczywiście pokazaliśmy tam mikrofon bezprzewodowy Sennheiser SKM 5200, którego używa Beyoncé. Ale również wiele innych naszych produktów, używanych przez gwiazdy muzyki na całym świecie, w tym system odsłuchu (monitoringu) osobistego eW 300 IEM, kultowe słuchawki DJ-skie HD 25-II, HD 280 Pro i inne.

To był pracowity weekend dla nas. Ale pełny muzyki, którą kochamy równie mocno, jak pozostali uczestnicy Orange Warsaw Festival. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku będzie jej nie mniej niż w tym!

Pliki do pobrania