16-04-2013

Jakub Krzywak

W związku z dynamicznym rozwojem firma SoundTrade – dystrybutor m.in.: Turbosound, Powersoft, Proel, dB Technologies, Behringer poszukuje kandydatów na stanowiska:

PRODUCT MANAGER – Professional Audio | Installation & Public Address

Zakres obowiązków:

  • Współtworzenie strategii rozwoju sprzedaży w zakresie rynku profesjonalnego nagłośnienia albo instalacji i Public Address
  • Rozwijanie sieci sprzedaży poprzez kontakty z odbiorcami profesjonalnymi, instytucjonalnymi, firmami instalacyjnymi itp.
  • Monitorowanie rynku i analiza konkurencji
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku powierzonych marek
  • Przygotowywanie i realizacja prezentacji oraz szkoleń produktowych
  • Zarządzanie dokumentacją produktową
  • Wspomaganie projektowania instalacji nagłośnieniowych lub Public Address

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe kierunkowe)
  • Bardzo dobrą znajomość branży nagłośnienia profesjonalnego albo instalacji nagłośnieniowych i Public Address (niezbędne)
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (niezbędne)
  • Doświadczenie w projektowaniu i przygotowywaniu dokumentacji instalacji nagłośnieniowych/Public Address będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Umiejętność swobodnego posługiwania się aplikacjami MS Office
  • Prawo jazdy kat. B

HANDLOWIEC – Główny specjalista ds. sprzedaży w regionie

Zakres obowiązków:

  • Kompleksowa obsługa klientów sieci dealerskiej w podległym regionie
  • Aktywne pozyskiwanie zamówień i rozwijanie sieci sprzedaży w podległym regionie
  • Realizacja planów sprzedaży
  • Raportowanie efektów pracy

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia handlowego w branży instrumentów muzycznych i/lub nagłośnienia/DJ (niezbędne)
  • Wysoka kultura osobista i samodzielność
  • Wysoko rozwinięte umiejętności nawiązywania kontaktów oraz negocjacyjne
  • Gotowość do odbywania regularnych podróży służbowych
  • Praktyczna znajomość obsługi programów handlowych i MS Office
  • Prawo jazdy kat. B

OFERUJEMY:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy
  • Pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju – zagraniczne szkolenia i targi
  • Niezbędne narzędzia pracy, w tym: telefon, komputer oraz możliwość korzystania z samochodu

Dodatkowe premie za wyniki w sprzedaży W przypadku obu stanowisk praca w siedzibie firmy w Piasecznie. CV i list motywacyjny prosimy przesłać mailem na adres:

Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb związanych z procesem rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz. 883)”.

Zastrzegamy, że odpowiemy jedynie na wybrane aplikacje.

Pliki do pobrania