27-03-2012

Jakub Krzywak

Niezmiernie miło jest nam poinformować, że sir Paul McCartney został twarzą kampanii firmy JBL „Hear the Truth” (“Usłysz prawdę”).

Telewizyjny spot, w którym bierze udział McCartney, zadebiutował 12 lutego, podczas 54-ej gali rozdania nagród Grammy.

JBL to synonim doskonałego dźwięku, marka, która spełnia wszelkie standardy, jakich wymaga moja muzyka. Korzystam z produktów firmy JBL od początku mojej kariery jako muzyk, w studio i podczas trasy. Pragnę, aby moi fani usłyszeli prawdę, a to umożliwia właśnie JBL – powiedział sir Paul McCartney.

Nowa reklama “Usłysz prawdę” oparta jest o singiel “My Valentine”, z albumu “Kisses on the Bottom”. Spot ukazuje historię zawartą w piosence „My Valentine” oraz rolę JBL w przekazaniu słuchaczowi piękna i niuansów muzyki. Nakręconą w Londynie reklamę „Usłysz prawdę” reżyserował Martin Campbell, twórca min. z Jamesa Bonda – „Casino Royale”.

Fani muzyki nie mogą poprzestać na zadowalających półśrodkach, gdy słuchają swoich ulubionych wykonawców. Nie powinni poświęcać jakości muzyki na rzecz wygód płynących z cyfrowej muzyki. Kampania JBL ‘Usłysz prawdę’ traktuje o jakości dźwięku i ukazuje artystów, którzy pragną, by ich fani usłyszeli ich muzykę tak, jak było to w zamyśle twórców. Sir Paul McCartney to idealny przykład, jak trwały wpływ może mieć ‘wielka’ muzyka i jak ważny jest jej odbiór w najwyższej jakości. JBL jest firmą, którą poważają muzycy na całym świecie, naszym celem jest jak najwierniej ‘odtworzyć’ ich muzykę i to robimy.

Pliki do pobrania