02-06-2022

Jakub Krzywak

Firma Shure dostrzega okazję świętowania Międzynarodowego Dnia Kobiet jako przypomnienie kobiet wizjonerek współtworzących sukces branży audio oraz wspierających kolejne pokolenia kobiet liderów.

Firma nie stałaby się liderem w technologii dźwięku bez wysiłków Rose L. Shure, członkini zarządu marki Shure. Przez ponad 60 lat, Pani Shure była inspiracją dla wpółpracowników marki, zarówno obecnych jak i tych z przeszłości. Była gwarantem wartości i zasad jakimi kierowała się i kieruje marka stworzona przez jej męża i założyciela firmy, Sidneya N. Shure, który kierował firmą.

Dobro marki Shure oraz jej współpracowników było zawsze jej nadrzędną wartością. Stworzyła środowisko pracy, które zainspirowało kreatywność i dumę z tworzenia produktów najwyższej jakości zachęcając współpracowników marki do zaangażowania własnego potencjału i zdolności. Podkreślała wagę szacunku, integralności biznesowej i równego traktowania wszystkich. Dostrzeżono je zaangażowanie w budowaniu społeczności lokalnej i globalnej przedstawicieli marki.

Pani Shure rozpoczęła pracę w firmie, a następnie po śmierci Pana Shure przejęła zarządzanie całą organizacją w 1995 roku. Dzięki doskonałemu zrozumieniu specyfiki produkcji i prowadzenia biznesu była nie tylko zdolna kontynuować dzieło męża ale również rozwinęła i wprowadziła markę w nową erę technologii systemów bezprzewodowych i odsłuchu personalnego. Pozostała szefową firmy do momentu śmierci w 2016.

Silne kierownictwo marki Shure jest kontynuowane przez kolejną inspirującą kobietę Chris Schyvinck. Pracuje w firmie Shure niespełna od 33 lat począwszy od stanowiska inżyniera kontroli jakości aż do CEO w 2016 roku. Pod jej kierunkiem marka Shure rozwinęła się do ponad 40 przedstawicielstw na całym świecie i rozwija się na rynku oprogramowania, systemów konferencyjnych oraz audio konsumenckiego.

Od ponad ćwierć wieku to właśnie kobiety pełnią istotną rolę w zarządzie firmy Shure.

„Nie jestem pewna czy znajdziemy wiele firm – zwłaszcza w sektorze technologicznym – zarządzanych nieprzerwanie przez kobiety od 27 lat”, stwierdza Schyvinck. “Nasza firma to zaangażowane kobiety i mężczyźni na całym świecie pracujący razem dla dobra serwisów informacyjnych, edukacji, rozrywki, biznesu, sportu, sztuki, miejsc modlitwy i wielu innych. Jesteśmy dumni z dziedzictwa Pani Shure, która wprowadziła organizację w przyszłość na rynku technologii.”

Na sukces firmy na całym świecie składa się również praca wielu kobiet. Marka Shure jest dumna ze współpracy z wieloma kobietami na różnych stanowiskach – kierowniczych, wykonawczych, inżynierskich, tłumaczy, podcasterek, administracyjnych, edukacyjnych i szeregu innych.

Firma Shure z dumą wspiera inicjatywy globalne takiej jak Rada Kobiet AVIXA, która pomaga zaangażować kolejne pokolenie kobiet liderek wspomagających organizacje takie jak:

Volver a Soñar

Zadaniem Volver a Soñar jest wykorzystanie muzyki do podniesienia jakości życia ludzi poprzez promocję kultury, edukacji i technologii. Ich program Ella Suena to międzynarodowy ruch kobiet dla równości płci w muzyce w pokojowy sposób. Marka Shure wspiera program Ella Suena zarówno dotacjami finansowymi jak i sprzętowymi.

Tech Girlz

Nauczanie STEM to świetny sposób zaangażowania wielu młodych dziewcząt w technologię. Marka Shure rozpoczęłą współpracę partnerską z TechGirlz aby zapewnić produkty i materiały pomocne młodym dziewczynow w poznaniu specyfiki branży i budowania przyszłych kobiet liderek.

Fundacja Lola Mercedes Parker

Fundacja Lola Mercedes Parker dla Rozwoju Ekonomicznego, Biznesowego i Zawodowego Kobiet ma za zadanie ułatwić rozwój zawodowy młodych dziewcząt i kobiet pracujących na rzecz naszych organizacji. Ma na celu likwidację społecznych i kulturowych barier oraz wydobycie potencjału zawodowego kobiet.

The Art Of…

„The Art Of…” to livestream Lindy Perry na kanale Twitch, zawierający wywiady z oraz ekskluzywne występy najlepszych tworców muzyki z całego świata. W odcinku grudniowym sześć dziewcząt z aspiracjami muzycznymi rozpoczęło sesję edukacyjną mającą zainspirować kolejne pokolenia. Firma Shure przekazała mikrofony MV7 i słuchawki SRH440 niezbędne do realizacji marzeń młodych pań.