04-01-2019

Jakub Krzywak

Stale zwiększająca się funkcjonalność wszystkich elementów profesjonalnego nagłośnienia wiąże się z ciągłą potrzebą rozwoju naszych umiejętności i wiedzy. Oprócz samej elektroakustyki musimy obecnie znać się również na sieciach i protokołach (Ethernet, TCP/IP), konfiguracji Wi-Fi, komputerach, formatach pików i wszelkich niuansach itd. Dlatego mając w rękach nawet te najlepsze urządzenia niejednokrotnie możemy potrzebować wsparcia, szczególnie przy pierwszym z nimi kontakcie. Nie raz potrzeba konsultacji pojawia się w ostatniej chwili, dopiero w czasie montaży, prób czy koncertów. Dlatego firma ESS Audio zdecydowała się uruchomić zdalną pomoc dla użytkowników dostępną w rozszerzonym czasie!

Od 2 stycznia 2019 roku support techniczny ESS Audio dostępny jest od poniedziałku do soboty (oprócz świąt) w godzinach 10:00 – 20:00. Specjaliści firmy z przyjemnością doradzą Wam przy konfiguracji, obsłudze i funkcjonalności urządzeń AKG, BSS, Crown, dbx, Lexicon, Studer, JBL Professional oraz Soundcraft. Możecie się Państwo kontaktować z supportem ESS Audio bezpośrednio poprzez dedykowany numer i adres mailowy. Telefon: 222 04 12 12, lp.oi1553414699duass1553414699e@oid1553414699ua.tr1553414699oppus1553414699

Dystrybucja w Polsce

Ul. Graniczna 17 | 05-092 Łomianki

+ 48 (22) 751 42 46 | + 48 (22) 751 31 46 | lp.oi1553414699duass1553414699e@oru1553414699ib1553414699 | www.essaudio.pl