04-01-2019

Jakub Krzywak

Stale zwiększająca się funkcjonalność wszystkich elementów profesjonalnego nagłośnienia wiąże się z ciągłą potrzebą rozwoju naszych umiejętności i wiedzy. Oprócz samej elektroakustyki musimy obecnie znać się również na sieciach i protokołach (Ethernet, TCP/IP), konfiguracji Wi-Fi, komputerach, formatach pików i wszelkich niuansach itd. Dlatego mając w rękach nawet te najlepsze urządzenia niejednokrotnie możemy potrzebować wsparcia, szczególnie przy pierwszym z nimi kontakcie. Nie raz potrzeba konsultacji pojawia się w ostatniej chwili, dopiero w czasie montaży, prób czy koncertów. Dlatego firma ESS Audio zdecydowała się uruchomić zdalną pomoc dla użytkowników dostępną w rozszerzonym czasie!

Od 2 stycznia 2019 roku support techniczny ESS Audio dostępny jest od poniedziałku do soboty (oprócz świąt) w godzinach 10:00 – 20:00. Specjaliści firmy z przyjemnością doradzą Wam przy konfiguracji, obsłudze i funkcjonalności urządzeń AKG, BSS, Crown, dbx, Lexicon, Studer, JBL Professional oraz Soundcraft. Możecie się Państwo kontaktować z supportem ESS Audio bezpośrednio poprzez dedykowany numer i adres mailowy. Telefon: 222 04 12 12,