04-07-2023

Jakub Krzywak

Genelec, światowy lider w dziedzinie profesjonalnych systemów głośnikowych, został wybrany fińską marką roku! Organizowany przez Fińską Izbę Handlową coroczny konkurs koncentruje się na wspieraniu fińskiej wiedzy o markach i długoterminowym rozwoju tych marek, jego wyniki zostały ogłoszone podczas Great Brand Day w Centrum Muzyki w Helsinkach.

Eksperckie jury, złożone z profesjonalistów zajmujących się brandingiem i własnością intelektualną, oceniło wiele kryteriów: historię marki, zadowolenie klientów, innowacyjność, ochronę własności intelektualnej, strategię komunikacji, brand book i wizerunek. Ponadto, także fińska opinia publiczna mogła odegrać rolę w procesie tworzenia krótkiej listy kandydatów do wyróżnienia, nominując swojego ulubionego producenta.

„Marka Genelec jest zbudowana na fundamentalnych wartościach firmy, opiera się na kompetencjach i zapewnianiu ludziom możliwości rozwoju” – komentowała Marja-Leena Mansala, przewodnicząca jury Brand of the Year. „Wyjątkowość i ciągłe doskonalenie Genelec’a są napędzane przez badania, innowacje, prawa własności intelektualnej, a także przez zaangażowanie personelu. Zrównoważony rozwój jest dla firmy tak samo ważny jak jakość dźwięku i rentowność, a dzięki bezkompromisowym działaniom Genelec stał się marką rozpoznawalną na całym świecie”.

Dyrektor zarządzający Genelec – Siamäk Naghian: „Chcielibyśmy podziękować organizatorom nagród, jury i publiczności. Cieszymy się, że możemy podzielić się tym wyróżnieniem ze wszystkimi pracownikami i partnerami, którzy wspierali nas przez ostatnie 45 lat, a także z wieloma klientami, którzy nieustannie inspirowali nas do wprowadzania innowacji. W małym fińskim miasteczku Iisalmi zawsze koncentrowaliśmy się na naszych celach i mamy nadzieję, że udało nam się pokazać, że ciężką pracą i wiarą w to co się robi, można stworzyć globalną markę wiodącą na rynku – bez względu na to, jak skromne są jej początki!”.