05-09-2017

Jakub Krzywak

PAteam (Proffesional Audio Team) to firma założona przez Krzysztofa Białobrzewskiego. Ta profesjonalna ekipa (jak można wywnioskować z nazwy firmy, ale przede wszystkim z lat doświadczeń) zajmuje się projektowaniem systemów nagłośnieniowych i elektroakustycznych, realizacją dźwięku, instalacjami elektroakustycznymi i dystrybucją. Kompleksowe podejście do nagłośnienia i zaangażowanie sprawiają, że firma współpracuje z największymi artystami polskiej sceny muzycznej. I to właśnie m.in. profesjonalny stosunek do klienta zaważył na decyzji o zakupie cyfrowego systemu miksowania Allen & Heath dLive C Class.

Krzysztof Białobrzewski zdecydował się na zakup największej powierzchni klasy C – modelu C3500 wraz z kartą Dante i mixrackiem CDM32.

System dLive z powierzchnią C3500 jest idealnym rozwiązaniem do wygodnej i kreatywnej pracy realizatora dźwięku „live”. Układ dwóch grup po 12 fader’ów w każdej, oraz dwóch ekranów dotykowych, pozwala na wygodne rozłożenie potrzebnych kanałów wejściowych, grup, DCA, podglądu efektów czy pracy kompresorów tak, aby to co jest najbardziej potrzebne w danej chwili było zawsze pod ręką. Zainstalowane efekty, kompresory czy 4-punktowe dynamiczne EQ pozwalają na nieograniczoną możliwość edycji kanałów wejściowych i wyjściowych. Dodatkowymi atutami są dwa punkty insertowe na każdym kanale wejściowym miksera, możliwość wysyłki grup na aux, szybki routing i nieograniczony układ fader’ów na poszczególnych warstwach”, mówi właściciel PAteam, Krzysztof Białobrzewski.

Z sygnałem wchodzącym do naszego miksera audio możemy zrobić wszystko, co tylko nam się w głowie wymarzy. Oczywiście, najlepiej było by nic nie ruszać, ale nie zawsze jest to możliwe. dLive pozwala na obsługę 128 kanałów miksowania – daje nam to dodatkowe opcje kopiowania wejść z tych samych przedwzmacniaczy. Pomimo, iż mixrack ma tylko 32 kanały wejściowe, faktycznie używamy tych kanałów dużo więcej. Karta Dante rozszerza nasz system miksowania, umożliwiając rejestrację i odtwarzanie 64 kanałów audio, co jest bardzo przydatne w przypadku wykonywania prób wirtualnych czy oczywiście samej rejestracji koncertów „live”, kontynuuje Białobrzewski.

Aplikacje OneMix i MixPad pozwalają na zdalną, bezprzewodową kontrolę nad systemem. Stają się szczególnie przydatne, gdy z jednej konsoli obsługujemy FOH i monitor. Dzięki aplikacji OneMix muzycy są w stanie sami robić sobie korekty swoich kanałów monitorowych, bez możliwości „popsucia” jakiejś innej wysyłki. Dla naszych potrzeb system dLive C3500 z CDM32 oraz kartą Dante jest idealnym rozwiązaniem”, podsumowuje właściciel PAteam.

fot. Konsbud Audio

fot. Konsbud Audio

fot. Konsbud Audio

fot. Konsbud Audio

fot. Konsbud Audio

Firma PAteam realizowała dźwięk m.in. podczas koncertów Krzysztofa Zalewskiego, Jamala, Mary Komasy, a w lipcu była zaangażowana w nagłośnienie The World Games we Wrocławiu – wielkiej imprezy nazywanej też Igrzyskami Sportów Nieolimpijskich –  transmitowanej na wszystkie kontynenty. System miksowania dźwięku dLive C Class to idealny towarzysz tras – jest kompaktowy, a zachowuje praktycznie całą funkcjonalność większych modeli klasy S.