16-12-2015
Jakub Krzywak
W związku z dynamicznym rozwojem TOMMEX Żebrowscy Sp. J. – firma z 25 doświadczeniem na rynku pro audio, wiodący dystrybutor sprzętu nagłośnieniowego wielu renomowanych, światowych marek – poszukuje do swojego Oddziału w Krakowie doświadczonych, pracowitych i kreatywnych osób na stanowisko:
Specjalista ds. Handlowych w branży pro audio
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów na terenie kraju, utrzymywanie relacji biznesowych z klientami, realizację działań promocyjnych oraz sprzedaż dedykowanej grupy produktowej.
Kandydat / Kandydatka powinien spełniać poniższe wymagania:
- Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych oraz budowania długofalowych relacji z klientami,
- umiejętność pracy w zespole, wysokie umiejętności interpersonalne,
- zaangażowanie i nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- dyspozycyjność, gotowość do częstych podróży służbowych,
- obsługa aplikacji MS Office,
- prawo jazdy kategorii B – czynne,
- wykształcenie techniczne, elektroniczne, akustyczne lub pokrewne,
- mile widziana znajomość rynku i problematyki pro audio, zagadnień elektroakustyki.
Firma oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i doświadczenia,
- pracę w stabilnej firmie o wieloletniej tradycji,
- znakomitą atmosferę pracy,
- możliwość rozwoju poprzez liczne szkolenia i dostęp do najnowszych technologii,
- niezbędne narzędzia do wykonywanej pracy.
Jeśli lubisz ciekawą pracę w dynamicznej firmie skontaktuj się już teraz!
CV plus List Motywacyjny prosimy przesyłać na adres:
Firma TOMMEX skontaktuje się wyłącznie z wybranymi osobami.
Prosimy o podpisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.0.81997r. Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 ze zm.”
–
Specjalista ds. handlowych w branży systemów nagłośnieniowych (WSZYSTKIE ODDZIAŁY)
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
- min. dwuletnie doświadczenie zdobyte w branży systemów nagłośnieniowych,
- umiejętność prezentacji urządzeń głośnikowych, wzmacniaczy, procesorów dźwięku itd.,
- prawo jazdy kat. B,
- obsługa Microsoft Windows,
- obsługa pakietu Microsoft Office,
- umiejętność dokumentowania pracy,
- umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych.
Mile widziane:
- doświadczenie w realizacji projektów przy udziale środków z Unii Europejskiej,
- znajomość oprogramowania AutoCAD,
- znajomość oprogramowanie EASE.
Zadania:
- sprzedaż i wsparcie techniczne na rynku instalacyjnym proaudio w ośrodkach kultury (teatry, domy kultury itp.),
- podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych,
- przygotowywanie ofert,
- wsparcie partnerów/klientów w procesie instalacji i uruchomień nowych systemów,
- zapewnienie spójności działań handlowych.
Firma oferuje:
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- wdrożenie umożliwiające samodzielne wykonywanie zadań na oferowanym stanowisku,
- bardzo dobrą atmosferę pracy,
- szansę poszerzania wiedzy i doświadczenia,
- możliwość uczestnictwa w szkoleniach,
- miejsce pracy: Warszawa, Wrocław, Kraków – możliwość zdalnej współpracy.
CV plus List Motywacyjny prosimy przesyłać na adres:
Firma TOMMEX skontaktuje się wyłącznie z wybranymi osobami.
Prosimy o podpisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.0.81997r. Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 ze zm.”
Dystrybucja w Polsce
ul. Arkadowa 29 | 02-776 Warszawa
+48 (22) 853 58 02 | +48 (22) 852 30 50 | | www.tommex.pl