12-05-2016

Jakub Krzywak

CommunityCommunity to amerykańska marka, której produkty kształtowały rynek profesjonalnego nagłośnienia już od 1968 roku. Za innowacyjnymi głośnikami i obudowami Community wykonanymi z włókna szklanego podążały przełomowe technologicznie przetworniki w tym M4, pierwsze na świecie dedykowane kompresyjne przetworniki średniotonowe.

Innowacje Community takie jak obudowy z włókien szklanych były poprzedzone przełomowymi przetwornikami M4, pierwszy na świecie średniotonowy przetwornik kompresyjny.

Firma znana jest z produkcji zestawów głośnikowych wysokiej jakości i skuteczności akustycznej przeznaczonych do instalacji zewnętrznych takich jak seria R i stale kontynuuje wprowadzanie na rynek innowacyjnych produktów takich jak ENTASYS, pierwszy w na rynku trójdrożny głośnik liniowy typu kolumna.   Produkty Community zapewniają doskonałą jakość muzyczną dźwięku i zrozumiałość mowy. Atrakcyjny i dyskretny design sprawia że są doskonałym uzupełnieniem wystroju każdego wnętrza.

Historia powstania marki Community i działalności jej założyciela, Bruce’a Howze, swoimi początkami sięga ery Woodstock, kiedy to pojawiła się nowa generacja ducha przedsiębiorczości, oparta na kontrkulturze i antysystemowym etosie tamtych czasów. Firmowy kapitał założycielski nie był wówczas mierzony w dolarach, czy instrumentach finansowych, ale poziomem innowacji, ambicji i chęci kształtowania swojej przyszłości.

CommunityNa rynku pojawiło się wiele nowatorskich produktów zrywających z dotychczasowymi trendami, jednakże optymistyczne wizjonerstwo w zderzeniu z rzeczywistością dla wielu firm zakończyło się porażką z powodu przytłoczenia twardymi realiami rynkowymi, zbytnim poziomem naiwności lub ignorancji w ramach zarządzania i organizacji pracy. Tylko nieliczni zdołali z sukcesem rozwinąć swoją działalność, a jeszcze mniej zdołało zachować istotę niezależności i ducha innowacyjności.

Tak rozpoczęła się historia COMMUNITY, firmy stworzonej z marzeń wspartych ciężką pracą i inspiracją. Firmy odrzucającej marketingową hiperbole na rzecz innowacji, kontynuując swoją tradycję bezpretensjonalnej doskonałości i skromności.

Pliki do pobrania